PAZIŅOJUMS PAR LĪGUMU

Publicēšanas datums: 12/05/2010

I IEDAĻA. PASŪTĪTĀJS

I.1) Nosaukums, adreses un kontaktpunkts (-i)

Pilns nosaukums, reģistrācijas numurs: Daugavpils medicīnas koledža, 90000077645
Pasta adrese: Varšavas 26a
Pilsēta/Novads: Daugavpils Pasta indekss: LV-5404 Valsts: Latvija
Kontaktpunkts(-i): Varšavas iela 26a, Daugavpils
Kontaktpersonas vārds, uzvārds: Līvija Jankovska
Tālruņa numurs: 65437943
E-pasta adrese: dmk@dautkom.lv Faksa numurs: 65437943
Interneta adreses:
Vispārējā interneta adrese (URL): www.medkol.lv
Pircēja profila adrese (URL): www.medkol.lv
Papildu informāciju par iepirkuma procedūru var saņemt:
Iepriekš minētajā (-os) kontaktpunktā (-os)
Citādi : lūdzu, aizpildiet pielikumu A I
Iepirkuma procedūras dokumentus var saņemt:
Iepriekš minētajā (-os) kontaktpunktā (-os)
Citādi : lūdzu, aizpildiet pielikumu A II
Piedāvājumi un pieteikumi jāiesniedz:
Iepriekš minētajam (-iem) kontaktpunktam (-iem)
Citādi : lūdzu, aizpildiet pielikumu A III

I.2) PASŪTĪTĀJA VEIDS UN GALVENĀ(-ĀS) DARBĪBAS JOMA(-AS)

Ministrija vai jebkura cita valsts vai federāla iestāde, ieskaitot to reģionālās vai vietējās apakšnodaļas
Valsts vai federāla aģentūra/birojs
Reģionāla vai vietēja iestāde
Reģionāla vai vietēja aģentūra/birojs
Publisko tiesību subjekts
Eiropas institūcija/aģentūra vai starptautiska organizācija
Cits: Izglītības iestāde
Vispārēji sabiedriskie pakalpojumi
Aizsardzība
Sabiedriskā kārtība un drošība
Vide
Ekonomika un finanses
Veselība
Dzīvokļu un komunālā saimniecība
Sociālā aizsardzība
Atpūta, kultūra un reliģija
Izglītība
Cita:
Pasūtītājs veic iepirkumu citu pasūtītāju vajadzībām       Jā

II. SADAĻA. LĪGUMA PRIEKŠMETS

II.1. Apraksts

II.1.1) Iepirkuma līguma nosaukums

Biroja tehnikas iegāde (t.sk. datorklases ierīkošana) projekta Nr.:3DP/3.1.2.1.1./09/IPIA/VIAA/004 „Daugavpils medicīnas koledžas infrastruktūras un aprīkojuma modernizācija” ietvaros” „Daugavpils medicīnas koledžas infrastruktūras un aprīkojuma modernizācija” ietvaros

II.1.2) Līguma veids un būvdarbu veikšanas, pakalpojumu sniegšanas vai piegādes vieta

NUTS kods LV005
(lūdzu, norādiet tikai vienu veidu (piegādes vai pakalpojumi), kas vairāk atbilst konkrētajam iepirkumam)
Būvdarbi Piegāde Pakalpojumi
Būvdarbu veikšana Pirkums Pakalpojumu kategorijas Nr. (atbilstoši pakalpojumu līgumu nomenklatūrai)
Projektēšana un būvdarbu veikšana Nomaksas pirkums (Pakalpojumu kategorijām 1-27, skatīt Publisko iepirkumu likuma 2.pielikumu)
Būvdarbu veikšana ar jebkādiem līdzekļiem, kas atbilst līgumslēdzējas iestādes norādītajām prasībām Noma
Noma ar izpirkuma tiesībām
Īre
Īre ar izpirkuma tiesībām
Minēto piegāžu veidu kombinācija
Būvdarbu veikšanas vieta: Piegādes vieta: Daugavpils, Miera 3/5 Pakalpojumu sniegšanas vieta:
II.1.3) Paziņojums paredz
Iepirkuma līgumu Dinamiskās iepirkumu sistēmas (DIS) izveidošanu

Vispārīgo vienošanos

 

II.1.4) Informācija par vispārīgo vienošanos

Vispārīgās vienošanās dalībnieku skaits:
vai paredzētais maksimālais dalībnieku skaits

Vispārīgās vienošanās darbības termiņš: gados:
vai mēnešos:

Pamatojums vispārīgās vienošanās darbības termiņam, kas pārsniedz četrus gadus:

Paredzamā līgumcena visā vispārīgās vienošanās darbības laikā (ja piemērojams; tikai cipariem): 0

Paredzamā līgumcena, bez PVN: Valūta

vai diapazons robežās: no
līdz Valūta:

Līgumu slēgšanas tiesību piešķiršanas biežums un paredzamā līgumcena (ja zināms):

II.1.5) Īss līguma vai iepirkuma apraksts


Biroja tehnikas iegāde (t.sk. datorklases ierīkošana)

II.1.6) Kopējā publiskā iepirkuma vārdnīca (CPV)

Galvenais priekšmets Papildu priekšmeti Papildvārdnīcas kods (-i) (ja piemērojams)
30213000-5 38652100-1
38653400-1

II.1.7) Līgums, uz kuru attiecas Valsts iepirkuma nolīgums (GPA - Government Procurement Agreement)
  

II.1.8) Sadalījums daļās (informācijai par daļām izmantojiet pielikumu B tik reižu, cik ir daļu)

  
Ja jā, piedāvājumi jāiesniedz par:
Tikai vienu daļu Vienu vai vairākām daļām Visām daļām

II.1.9) VAR IESNIEGT PIEDĀVĀJUMU VARIANTUS

II.2 Līguma apjoms vai robežas

II.2.1) Īss būvdarbu veida un apjoma apraksts, kā arī, ja zināms, paredzamā līgumcena un valūta vai paredzamās līgumcenas diapazona robežas un valūta vai īss piegāžu vai pakalpojumu veida apraksts un daudzums vai paredzamā līgumcena un valūta vai paredzamās līgumcenas diapazona robežas un valūta (ieskaitot visas daļas)
Biroja tehnikas iegāde (t.sk. datorklases ierīkošana)
Paredzamā līgumcena, bez PVN (tikai cipariem): 0 Valūta: LVL

vai diapazons robežās: no 0
līdz 0 Valūta: LVL
II.2.2) Iespējami papildu būvdarbu, piegāžu vai pakalpojumu iepirkumi
Ja jā, to apraksts:
Paredzamais papildu iepirkumu veikšanas laika grafiks: mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

Ja paredzēts, iespējamo līguma atjaunošanas reižu skaits: vai iespējamo līguma atjaunošanas reižu diapazons robežās: no līdz

Ja zināms, regulāru publisku piegādes vai pakalpojumu līgumu vai noteiktā laika posmā atjaunojamu līgumu gadījumā, turpmāko paredzēto līgumu slēgšanas grafiks:
mēnešos: vai dienās: (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)

II.3 Līguma darbības laiks vai izpildes termiņš

Līguma darbības laiks mēnešos: vai dienās (no līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas brīža)
vai uzsākšana (dd/mm/gggg)
izpilde 30/07/2010(dd/mm/gggg)

III IEDAĻA: JURIDISKĀ, SAIMNIECISKĀ, FINANSIĀLĀ UN TEHNISKĀ INFORMĀCIJA

III.1. Nosacījumi attiecībā uz līgumu

III.1.1) Informācija par nodrošinājumu (nepieciešamajām iemaksām) un garantijām (ja paredzēts)
III.1.2) Galvenie finansiālie nosacījumi un noteikumi maksājumu jomā un/vai atsauce uz avotiem, kas attiecīgos jautājumus regulē
III.1.3) Juridiskais statuss, kādā jāizveidojas piegādātāju apvienībai, attiecībā uz kuru pieņemts lēmums slēgt līgumu (ja nepieciešams līguma noteikumu sekmīgai izpildei)
III.1.4) Īpaši iepirkuma līguma izpildes nosacījumi (ja paredzēti)
        Jā
Ja jā, šo konkrēto nosacījumu apraksts

III.2. Dalības nosacījumi

III.2.1) Noteikumi piegādātāju izslēgšanai no turpmākas dalības iepirkuma procedūrā, kā arī iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai
III.2.2) Saimnieciskais un finansiālais stāvoklis
Minimālās prasības attiecībā uz piegādātāju saimniecisko un
finansiālo stāvokli:
Iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai:
III.2.3) Tehniskās un profesionālās spējas
Minimālās prasības attiecībā uz piegādātāju tehniskajām un profesionālajām spējām:
Iesniedzamie dokumenti atbilstības izvērtēšanai:
III.2.4) Privileģētais līgums
        Jā

III.3. Īpaši nosacījumi pakalpojumu līgumiem

III.3.1) Pakalpojuma sniegšanas tiesības ar normatīvajiem vai administratīvajiem aktiem ir rezervētas konkrētas profesijas pārstāvjiem
        Jā
Ja jā, atsauce uz attiecīgajiem normatīvajiem vai administratīvajiem aktiem:
III.3.2) Juridiskām personām ir jānorāda par pakalpojuma sniegšanu atbildīgā personāla sastāvs un profesionālā kvalifikācija
        Jā

IV IEDAĻA: PROCEDŪRA

IV.1. procedūras veids

IV.1.1) Procedūras veids

Atklāta
Slēgta
Paātrināta slēgta Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:
Sarunu procedūra
 

Piegādātāji jau ir atlasīti
Ja jā, iedaļā VI.3)”Cita papildu informācija” jānorāda jau atlasīto piegādātāju nosaukumi (fiziskām personām – vārdi, uzvārdi) un adreses

Paātrināta sarunu procedūra   Paātrinātas procedūras izvēles pamatojums:

Konkursa dialogs
IV.1.2) Piegādātāju skaits, kuri tiks uzaicināti iesniegt piedāvājumus slēgtā konkursā vai sarunu procedūrā vai piedalīties konkursa dialogā
Paredzētais kandidātu skaits       
Ierobežota piegādātāju skaita izvēles kritēriji:
IV.1.3) Piegādātāju skaita samazināšana sarunu procedūras vai konkursa dialoga laikā, samazinot apspriežamo risinājumu vai piedāvājumu skaitu
        Jā

IV.2. Piedāvājuma izvēles kritērijs
IV.2.1) Piedāvājuma izvēles kritērijs
Piedāvājums ar viszemāko cenu
vai
Saimnieciski visizdevīgākais piedāvājums, kas izvērtēts saskaņā ar
  zemāk minētajiem kritērijiem un to īpatsvaru nozīmīguma secībā (piedāvājuma vērtēšanas kritērijus un to īpatsvaru nozīmīguma secībā papildus norāda tad, ja tie nav iekļauti iepirkuma procedūras dokumentos)
kritēriji, kas iekļauti iepirkuma procedūras dokumentos
IV.2.2) Tiks piemērota elektroniskā izsole        Jā
Ja jā, informācija par elektronisko izsoli

IV.3. Administratīvā informācija

IV.3.1) Iepirkuma identifikācijas numurs DMK 2010/07 ERAF
IV.3.2) Iepriekšēja (-as) publikācija (-as) Eiropas Savienības Oficiālajā Vēstnesī saistībā ar konkrēto iepirkuma procedūru
     Jā

Ja jā:
Paziņojuma reģistrācijas numurs OV - publikācijas datums - publikācijas veids:
(ja ir bijušas vairākas iepriekšējas publikācijas, izmantojiet šo apakšpunktu atkārtoti)

IV.3.3) Cita iepriekšēja publikācija saistībā ar konkrēto iepirkuma procedūru
IV.3.4) Nosacījumi, lai saņemtu iepirkuma procedūras dokumentus(izņemot DIS)
Termiņš, līdz kuram var saņemt iepirkuma procedūras dokumentus
Datums 14/06/2010 (dd/mm/gggg)         laiks 14:00

Iepirkuma procedūras dokumentus izsniedz par samaksu - un - Vai dokumentus, kurus nav iespējams izsniegt elektroniskā veidā, izsniedz par samaksu?         JĀ
Ja jā, samaksas apmērs (tikai cipariem): Valūta: LVL
Samaksas veids:
IV.3.5) Termiņš, līdz kuram iesniedzami piedāvājumi vai pieteikumi
Datums: 14/06/2010 (dd/mm/gggg) Laiks:14:00
IV.3.6) Slēgta konkursa, sarunu procedūras un konkursa dialoga gadījumā termiņš dalības vai piedāvājumu iesniegšanas uzaicinājuma nosūtīšanai atlasītajiem kandidātiem (ja zināms)
Datums: (dd/mm/gggg)
IV.3.7) Piedāvājumā vai pieteikumā izmantojamā(-ās) valoda(-as)
ES    CS    DA    DE    ET    EL    EN    FR    IT    LV    LT    HU    MT    NL    PL    PT    SK    SL    FI    SV   
Citas:
IV.3.8) Atklātā konkursa gadījumā termiņš, līdz kuram pretendentiem jāuztur spēkā savs piedāvājums
Līdz: (dd/mm/gggg)
vai ilgums mēnesī (-šos): vai dienās: 90 (no piedāvājumu saņemšanai noteiktā datuma)
IV.3.9) Piedāvājumu atvēršanas datums, laiks un vieta (ja paredzēts) 14/06/2010 (dd/mm/gggg) Laiks:14:00
Vieta:Daugavpils, Varsavas 26a, 10. kab.
IV.3.10) Personas, kas pilnvarotas piedalīties piedāvājumu atvēršanas sanāksmē (ja nepieciešams)

Ja jā, norādiet informāciju par pilnvarotajām personām: Visas ieinteresētās personas

V IEDAĻA: PAPILDU INFORMĀCIJA

V.1) Šis ir kārtējais iepirkums


Ja jā, plānotais laiks turpmāko paziņojumu publicēšanai:

V.2) Līgums ir saistīts ar projektu un/vai programmu, ko finansē Eiropas Kopienas fondi

   JĀ  
Ja jā, atsauce uz projektu (-iem) un/vai programmu (-ām):

V.3) Iepirkuma dokumentos ir iekļautas vides aizsardzības prasības


Ja jā, norādiet informāciju par šīm prasībām:

V.4) Šis paziņojums saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu ir nosūtāms publicēšanai Eiropas Savienības Oficiālajā Vēstnesī

V.5) Cita papildu informācija (ja nepieciešams)

V.6. Iesniegumu izskatīšana

V.6.1) Iestāde, kas atbildīga par iesniegumu izskatīšanu

Pilns nosaukums Iepirkumu uzraudzības birojs
(arī reģistrācijas numurs) 90001263305
Pasta adrese Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV-1010 Valsts Latvija
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons 67326719
Vispārējā interneta adrese (URL): http://www.iub.gov.lv Fakss: 67326720

V.6.2) Iestāde, kas atbildīga par starpniecības procedūrām(attiecīgā gadījumā)
Pilns nosaukums
(arī reģistrācijas numurs)
Pasta adrese
Pilsēta: Pasta indekss: Valsts
E-pasts: Telefons
Vispārējā interneta adrese (URL): Fakss:

V.6.3) Iesniegumu iesniegšanas termiņi
Precīza informācija par iesnieguma iesniegšanas termiņiem: 08/06/2010

V.6.4) Iestāde, kur var saņemt informāciju par iesniegumu iesniegšanu(vajadzības gadījumā)
Pilns nosaukums Iepirkumu uzraudzības birojs
(arī reģistrācijas numurs) 90001263305
Pasta adrese Eksporta iela 6
Pilsēta: Rīga Pasta indekss: LV-1010 Valsts Latvija
E-pasts: pasts@iub.gov.lv Telefons 67326719
Vispārējā interneta adrese (URL): http://www.iub.gov.lv Fakss: 67326720

PIELIKUMS A

PAPILDU ADRESES UN KONTAKTPUNKTI